Weboldal készítés aranyszabályai

Weboldal készítés aranyszabályai

1.) Regisztráljon egy vagy több domain nevet!

Domain regisztrálásDomain nevének relevánsan tükröznie kell termékeit vagy szolgáltatásait, hogy ügyfelei könnyen megtalálhassák vállalkozását keresőmotorokon keresztül. A leendő ügyfelei azt is el fogják várni, hogy a domain neve hasonló legyen az üzleti cégnevéhez.
A domain nevet az e-mail címhez is érdemes használni. Neves ingyenes e-mail címet, például Gmail-t, Hotmail-t is használhat, az e-mailek küldése üzleti címről professzionálisabbnak tűnik. (free, ingyenes, pl: freemail, citromail, stb e-mail címek használata határozottan nem ajánlott!!!)

Keressen egy tárhelyszolgáltatót és regisztráltassa domain nevét az interneten. A legtöbb nagy internetszolgáltató tárhely és domain regisztrálási szolgáltatásokat kínál. A webtárhely havi/éves díjai attól is függnek, hogy mekkora lesz a webhelye, és mekkora forgalmat fog bonyolítani, hány látogatást ér el.

További információ a tárhely és a domain név regisztrálásáról .

2.) Készítsen  EGYEDI tartalmakat!

Weboldalkészítésben alapvető, hogy a tartalmi elemek egyediek legyenek és ne innen-onnan bekopizott szövegek másolatai!

Gondolja át, hogy mit szeretnének az ügyfelek az Ön webhelyén megtalálni, elérni. Ez segít meghatározni, hogy mely tartalmakat vagy oldalakat szeretné beilleszteni és azokat milyen fontossági sorrendben legyenek elérhetők. Tervezze meg, hogy milyen információkat vagy tranzakciókat igényelnek az ügyfelek, és győződjön meg arról, hogy a webhely felépítése ezt megkönnyíti e számukra a szükséges dolgok megtalálásához és elvégzéséhez. A cikkek felépítésének hasonlónak kell lenniük mint a hagyományos offline hírlapok felépítése, azaz egy-egy cikk címe legyen feltűnő, érdekes és alatta egy rövid bevezető (blog elrendezés), majd egy "Bővebben" gomb segítségével elérhető legyen a teljes cikk tartalma az olvasók számára.

Mivel valószínű, hogy Ön nem egy profi honlapkészítő, ezért megfontolandó, hogy egy profi weblapkészítőt bíz meg weboldala elkészítésével, hogy minden szempontból a lehető legtöbbet hozhassa ki az oldalából. Érdemes profi cikkírót is megbíznia webhelyének tartalmi megírásához és szerkesztéséhez.

A jól megtervezett és az ügyfelek számára egyszerűen kezelhető, könnyen használható webhely segíti az üzlete sikeres jövőjét. A releváns és megfelelő tartalmak, képek elősegítik az ügyfeleknek, hogy az Ön termékeiről vagy szolgáltatásairól kialakított megfelelő képet kapjanak, és gyorsabbá, kényelmesebbé váljon számukra, hogy az Ön cégétől vásároljanak, hogy az Ön cégét válasszák a szolgáltatás elvégzésére.

 

3.) Készítse el sikeres weboldalát!

Készíthet saját maga is weboldalt, vagy megbízhat egy profi webfejlesztőt is. A webhelyét folyamatosan naprakészen kell tartani, ezért feltétlenül tervezze meg annak megfelelő karbantartását.

Használhat többféle weboldal közzétételi csomagot saját webhelyének felépítéséhez. Ezek hasonlóak a szövegszerkesztőkhöz, de beépített funkciókkal is rendelkeznek a szöveg és a képek webtartalmak konvertálására és a webhelyre történő megjelenítésre.

Jó ötlet, ha egy szakemberrel készíttet weboldalt, ha még nem ismeri a honlapkészítés és online üzlet csínját-bínját. Egy profi webfejlesztő gyorsan felépíti keresőbarát webhelyét, és útmutatást nyújt a sikeres weboldalhoz. A szakember megbízása különösen akkor lehet hasznos, ha webáruházat szeretne nyitni, vagy más különleges szolgáltatásokat kínál webhelyén.

 

Most jön a legfontosabb

úgy kell megterveznie webhelyét, hogy az okostelefonon és egyéb mobil eszközökön könnyen használható legyen.

Webhelyének mobil használatra való optimalizálása azt jelenti, hogy egyre több ember, aki telefont és táblagépet használ az internet eléréséhez, teljes mértékben ki tudja használni az Ön által kínált termékek megvásárlását, és egyéb szolgáltatásai igénybevételét.

Hasznos tippek egy weboldal létrehozásához

  • Gondoljon arra, hogy ügyfelei mit szeretnének tudni, és nem csak azt, amit el akar mondani nekik.
  • Bízzon meg szakembereket. A szakszerűtlen webhely potenciálisan kiszoríthatja az ügyfeleket.
  • Rendszeresen frissítse weboldalát, különösen, ha információkat tartalmaz az árairól, szolgáltatásairól.
  • Győződjön meg arról, hogy elérhetőségi adatai helyesek és ügyfeleik számára könnyen megtalálhatók.
  • Hirdesse weboldalát a marketing kihasználásával, és vegye fel névjegykártyájára, brosúráiba, egyéb offline megjelenésébe is.
  • Olvasson utána a neten, hogy hogyan könnyítheti meg a keresőmotorok számára a legjobb, leggyorsabb feltérképezést, például a Google vagy a Bing számára. Ezt kereső-optimalizálásnak (SEO) nevezzük. Egy szakember segíthet a weboldal SEO fejlesztésében, hogy a lehető legjobb eredményeket érje el honlapja.